Stikkordet var forenkling – den gamle appen hadde en mengdeunødige funksjoner og gjorde kundereisen vanskelig. Målet var å skape en solidløsning som fungerer godt, og som hadde en tydelig Bate-profil. Det handlet ogsåom å skape en "feelgood"-effekt gjennom glimt i øyet – et lekentuttrykk og bruk av blant annet illustrasjon (inkludert "pappatarer"!)og animasjon. Bate er personlige!
Bates medlemmer, med sine ulike preferanser og interesser, har nå fått en app som er "spisset" og enklere i bruk, oghar store knapper som gjør det lett å vite hvordan du skal navigere. Du kan tilog med velge å få info (kampanjer, medlemsfordeler) tilpasset dine interesser.
Dette løftet setter startskuddet for Bates digitale vei videre, oglegger til rette for at de i fremtiden selv skal kunne bygge nye digitaleløsninger for medlemmene sine. Uttrykket «langt framme i skoene» passer godt påBate; prosessen har vært preget av stor iver og entusiasme fra dag én. Her erdet bare fordeler i sikte, vi gleder oss til fortsettelsen!
Dette har vært et krevende, men viktig prosjekt for Bate. Vi har samarbeidet tett sammen med Solv for å finne gode løsninger, og nå har vi en plattform som vi selv kan utvikle. Det gjør det lettere å treffe behovene til medlemmene og beboerne våre. Etter lanseringen fortsetter videreutviklingen, og vi vil legge til nye funksjoner som letter arbeidet for kundesenteret og øker nytten for kundene våre.